Witam
Dziś zawitało do mnie Subaru Impreza wrx 2.o w benzynie z turbo i intercoolerem o mocy 220km z silnikiem boxer który radośnie mruczy:)
Auto ma obniżony zawias i ma body kit przez co nie będzie opcji wjechać nim do garażu a rozbiórkę elementów dokonam na polu.
Do rzeczy do roboty jest zderzak przedni ma liczne rysy i odpryski. dokładka zderzaka z lamiatu jest mocno sfatygowana, wlot powietrza ma liczne odpryski. Przy okazji odświeże grill który też wypłowiał:
Na początek zdemontowałem i polakierowałem trójkąty przy drzwiach bo były zniszczone i grill za jednym zamachem:P400 P500 mobihel primer i mokre w mokre czarny akryl:
Logo nie dało się zdemontować więc dokładnie oklejone:
Następnie po dokładnym rozbrojeniu i umyciu zderzaka zabrałem się za dokładkę z laminatu: Naliczyłem z 5 warstw farb które były nędznej jakości i pękały płatami zapychając papier ale po zdarciu z 20 krążków p120 i usunięciu wszystkiego co pękało doprowadzam to do ładu:
Na dokładkę aplikuje szpachle carbon i wstępny szlif p150 na maszynie a potem długim klockiem P150-P240 i będzie gotowy pod podkład:
zderzak szlifuje na maszynie P150 dokładnie matowiąc zakamarki. Ubytki aplikuje szpachlą do plastiku:
Następnie szlif 240 pod podkład a trudne zakamarki gąbka żółta indasy:
Po zapodkładowaniu elementów i obróbce ich p500 można zabrać się za lakierkę:
Kolor Subaru jest dosyć transparentny i producent zaleca szare tło. Ja niestety zastosowałem biały podkład a na przecierki dałem szarego primera przez co miałem potworne problemy z łatami które ciężko było zakryć:
Do tego typu kolorów zalecam przed lakierowaniem albo całość pokryć podkładem mokre w mokre bądź użyć na całość szarej bazy jako tła: zaoszczędzimy w ten sposób finalnie sporo czasu materiału i nerwów:)
Na bazę nakładam pistoletem sagola 3300 tech bezbarwny baslack który znakomicie się rozlewa:
Całość po złożeniu prezentuje się zacnie. pomimo faktu że elementy sąsiadujące mają różne odcienie. wlot powietrza wklejam dodatkowo na dwustronnej taśmie indasa:
Dziękuje za uwagę:)