Kolejnym autkiem które przyszło mi robić była Skoda Super B 1.8T z 2003 roku.
Ogólnie autko w przyzwoitym stanie jeśli chodzi o środek oraz stan techniczny. Natomiast blacharka nie wyglądała już tak pięknie.
Skoda posiadała dość sporo ognisk rdzy, otarć jak i dziurkę na całe trzy moje palce w drzwiach przednich lewych.
[ad 9]
Dziura została wycięta i została wspawana „łatka”.
Lakierowane było kilka elementów zderzak przedni (cieniowanie) błotnik lewy przedni, drzwi lewe przednie, błotnik lewy tylny oraz klapa bagażnika.
Jako że samochód handlarza i miał być zrobiony na najlepiej wczoraj pominąłem demontaż lamp…
Cały samochód został polerowany.
Efekt finalny:
Materiały:
-Baza autocolor
-Klar Novol Ekonomy 2:1
-Podkład epoksydowy Blue Car ? (nie pamiętam dokładnie)
-Podkład Ekonomy 5:1
-Szpachla Troton z włóknem szklanym
-Szpachla Novol z Alu
-papier p120,p240,p600-p800 mokro, P1500,P2000
Sprzęt:
-Devilbiss SLG
-Devilbiss FLG 5
-Bester Midi Magster 1613
[rate]
[ad 3]
Coś łatka na drzwiach średnio wyszła 😉
Powiedz mi ile czasu zajmuje Tobie zrobienie takiej usługi?
Generalnie widoczna na zdjęciu skoda była robiona na szybko ( co mi z resztą nie odpowiada) i cała „naprawa” czyli wycinanie, wspawanie szpachlowanie i na końcu lakierowanie, polerka zajęło mi 2 dni. Lampy do wygrzewania chodziły praktycznie z przerwami cały czas. Dlatego efekt taki a nie inny. Wiem że łatka wyszła średnio – nawet bardzo…
Problem polegał na tym, iż miałem wszystko ogarnąć na prędkości ponieważ znajomy handlarz auto miał już praktycznie sprzedane. Staram się nie robić koniny, ale jak stoi za mną (dosłownie) właściciel auta i ciągle pośpiesza wychodzi jak widać. Mimo wszystko o dziwo nowy właściciel auta jest mega zadowolony…
A tak w ogóle to jestem z zawodu kierowcą, a to co widać na zdjęciach które zamieszczam jest moim mega hobby i z dnia na dzień wychodzi mi to coraz lepiej 🙂
Aha było to pierwsze i ostatnie auto zrobione w tak krótkim czasie. Następnym razem albo ktoś dostosuje się do mnie albo po prostu nie będę robił żadnego auta. Tłumaczyłem że lakier może siąść itd ale jego to nie obchodzi bo złotówki…
Pozdrawiam
Witam, wiem coś o tym szybko, szybko (w moim regionie wartko, wartko). Czasami później są tego skutki, ale niektórym się nie przetłumaczy.
Pozdrawiam.
Hej ja mam pytanie z innej beczki ponieważ widzę u Ciebie że na zdjęciach że nie masz za dużo wtrąceń i czy masz tam jakiś wyciąg nawiew zamontowany w tej kratce co najechałeś na nimi przedniki kołami? Bo mnie zaczynają denerwować te syfki i polerka 🙂
Hej. Wtrącenia zdarzają się niestety. Nie zawsze ale czasem coś się znajdzie. Generalnie zawsze przed lakierowaniem dmucham pomieszczenie powietrzem a następnie zlewam wodą łącznie ze ścianami.
Posiadam wyciąg lecz od jakiegoś czasu nie jest używany ze względu na to iż silnik silnik padł. Nie chcę inwestować w pomieszczenie ponieważ nie jest moje i za jakiś czas będę budował komorę już u siebie w warsztacie 🙂
szkoda że drzwi nie polakierowałeś tylnych albo chociaż nie pocieniowałeś bo widać różnicę a tak to było by elegancko 🙂
Może tak na zdjęciu wyszło, ale różnicy nie widać. Drzwi nie były całe lakierowane bazą tylko cieniowane. Sam klar był wylewany na całość 🙂
mi chodzi o tylne drzwi. Mi się zdaje że nie pasują w ogóle do tylnego błotnika. Trochę polerowania chyba miałeś, patrząc po tylnej klapie 😀 chyba że na tych samochodach jest taka spora mora 🙂
Mi także o tylne drzwi 🙂 heh auto było kilka chwil prędzej myte i jest sporo wody na nim . Dlatego może tak wyglądać. Polerka była , ale lakier był tak a nie inaczej rozlewany aby nie różnił się od reszty elementów które nie były przeze mnie lakierowane (a były lakierowane :))
Ja tam nie widzę różnicy pomiędzy drzwiami a tylnym błotnikiem ale „specjaliści” pewnie by ci grubość lakieru zmierzyli patrząc na zdjęcia hehe Moim zdaniem efekt końcowy zadowalający. Na jakiej wysokości masz zamontowany wentylator wyciągowy ?