Lakierowanie BMW 330D

Witam serdecznie.
Dziś chwiałbym zaprezentować Wam moją ostatnią szałkę na przykładzie  BMW E46 330D 204KM. Sprzęt, którego użyłem do lakierowania to Ega PROFI 313 1.4 HVLP, którym aplikowałem bazę oraz DevilBiss GTI PRO Lite 1.4 TE10 do aplikacji lakieru bezbarwnego.

Wszystkie produkty pochodzą z jednej „stajni” czyli T4W ze strony elakiery.pl

  1. Szpachla wykańczająca T4W SOFT PIK
  2. PODKŁAD AKRYLOWY 5555 K. SZARY
  3. LAKIER BEZBARWNY 444 HS
  4. ROZCIEŃCZALNIK BAZOWY T4W TVB

Z bazy zrezygnowałem z uwagi na ostrzeżenie Krzysztofa odnośnie pasowalności kolorów- ja zaopatruję się w jednym ze sklepów w bazę SPECTRALA (NOVOL) bądz też SPIES HECKER- nie mam większych problemów odnośnie kolorystyki i co najważniejsze z kryciem.

Warunki, w których lakierowałem nie były rewelacyjnie bo dość zimno miałem w garażu około 13 st. dlatego też do klaru nie dodawałem rozcieńczalnika aby nic nie popłynęło…no i czas miedzy warstwami wyniósł około 25 min….

Na chwilę obecną walczę z montażem ogrzewania w garażu aby móc dalej funkcjonować, a zima już niebawem….

imag0610 imag0611 imag0612 imag0613 imag0614 imag0615 imag0616 imag0617 imag0618 imag0619 imag0620 imag0621 imag0623 imag0624

Otagowano , .Dodaj do zakładek Link.

5 odpowiedzi na „Lakierowanie BMW 330D

  1. Krzysztof Mulcan komentarz:

    Praca wygląda bardzo dobrze 🙂
    Jakie wrażenia z pracy Devilbiss pro lite?

  2. maciomab stg komentarz:

    A dziękuję Krzysztofie za pochwałę. Staram sie? devilbiss jest rewlacyjny,Masz rację aplikacja lakieru tym sprzętem to poezja,wiesz co dobre trzymam się Twoich porad i nie ma prawa wyjść lipa?

  3. Mati99999 komentarz:

    Nie to ze sie czepiam a polerowales klape tynia i boczne drzwi bo kolor jakby Ci nie wszedl chyba ze to wina zdjecia.

  4. maciomab stg komentarz:

    Nie polerowalem klapy ani drzwi odcień picko jaśniejszy sam zauważyłem. Ale dla zwykłego zjadacza chleba sprawa niewidoczna. Dodam tylko że przesiadlem się na klar t4w uhs 4444 moim zdaniem lepszy ale dłużej schnie co zwiększa ryzyko wtracen.

Dodaj komentarz