Witam wszystkich. Dziś chciałbym zaprezentować Wam moją kolejną robotę…ale grubą robotę….
Mianowicie Pacjent Mercedes E klasa po strzale w prawy tył, jak widać na fotkach uderzenie nie byle jakie jak dobrze patrzeć perforacja profilu wynosiła ponad 20 cm w stronę bagażnika…myślę sobie nie dam rady, faktem jest jakieś 10 lat temu takie rzeczy robiłem ale wiecie przez lata człowiek wypada z wprawy ale cóż do odważnych świat należy….
PS. Mercedes ma pancerne blachy jakiś Japończyk itp. może się schować, młotek 2 kg dopiero rozmawiał z tymi blaszkami, lżejszym co najwyżej można było sobie po pukać… ale w głowę, nie wspominając o 3 fałdach na błotniku z którymi się nie źle na pociłem żeby nie było partackiej rzeźby ze szpachli oraz ryzyku pęknięcia tylnej szyby przy rozciąganiu. Czas pracy to ok 2 tyg, wieczorami z uwagi że pracuję w innej branży zawodowo…..
Narzędzia:
rozpierak blacharski z przedłużkami udźwig 10 ton- bez tego bez szans- no i umiejętność zapierania o elementy konstrukcji, dużo mierzenia itd….
łom, łyżki blacharskie, młotki itp. sprzęt kowala.
Materiały:
Materiały do naprawy lakierniczej ze stajni T4W oprócz podkładu i bezbarwnego- tym razem Spectral 505 VHS.
- Szpachla PIK SOFT+
- PODKŁAD SPECTRAL 325 P5 K. CZARNY- REWELACJA
- BAZA SPECTRAL 0.5 L- KOLOR C755 + ROZCIEŃCZALNIK T4W TVB
- LAKIER BEZBARWNY SPECTRAL 505 VHS- BEZ ROZCIEŃCZALNIKA- NAPRAWDĘ DOBRY LAKIEREK GŁĘBIA POŁYSK, TWARDOŚĆ
Pistolety:
- EGA PROFI 1.4 HVLP – PODKŁAD
- T4W 1.4 HVLP- BAZA
- DEVILBISS GTI PRO LITE 1.4 TE10- KLAR
OCZYWIŚCIE WIELE POZYCJI PRAC POMINĄŁEM Z UWAGI NA PRACOCHŁONNOŚĆ I NIE MIAŁEM CZASU REJESTROWAĆ WSZYSTKIEGO KROK PO KROKU, ALE NAPRAWDĘ DUŻO PRACY….
fajnie ci wyszlo samymi rozpierakami ja to bym to odrazu na rame stawial 🙂 nie raz takie rzeczy dalo sie wyciagnac bez lakierowania blotnika 🙂 pozdrawiam
Niestety ale ramy nie posiadam jedynie łańcuch z uchwytem na zgrzewie blach był przyczepiony i delikatnie rozciagniety,reszta i tak musiała być kepnieta bo była blacha na tyle po faldowana że nie obyło by się bez lakierowania.
A druga sprawa nie wszyscy na ramię mają uchwyty do mocowania mercedesa bo jak wiadomo ma inne progi.
no niestety uchwyty do mesia to dodatkowy tysiac 🙂
Dobra robota 🙂
Polecam ci jeszcze szpache soft light bardzo dobra nie zapycha papieru i ładnie się sypie. Spróbuj sobie jeszcze podklad 355 ale niestety jest tylko jeden odcień szarości. Pozdrawiam
Dzięki chłopaki za ocenke? co do szpachli zakupiłem już spectral Soft light.co do podkładu myślałem o spectral 365. Powiem wam że że lina spectral z novola ma naprawdę jaja.wole dołożyć te parę groszy i lakierowac dobrym i pewnym materiałem bez niespodzianek.
Również polecam klar spectral 565 vhs oprócz 505. Koszt około 140 zł Ale naprawdę warto. Dobre auto jak najbardziej można tym lakierowac
super robota