Lakierowanie dachu Peugeot 207

Witam wszystkich. Tym razem chciałbym zaprezentować pracę na przykładzie Peugeota 207 HDI, którego niestety 2 lata temu zakupił mój znajomy od handlarza….

Niestety, ale klar z dachu złaził bezlitośnie, tak jakby przed lakierowaniem, podłoże nie było w ogóle przygotowane (matowane), pierwszy raz w życiu widziałem żeby strupy odłaziły pod nową japonką jak masło. Nie wiem może niewolnicy za przysłowiową miskę zupy to lakierowali, a nie lakiernicy… Przy okazji naprawiłem błotnik, który był również uszkodzony…wracając do tematu:

Pistolet:

Ega PROFI 313 1.4 HVLP-do aplikacji bazy(spectral) 2.0 bar

Devilbiss GTI PRO Lite 1.4 TE10  -klar 2.0 bar

Materiały:

  • Szpachlówka T4w SOFT PIK
  • Podkład T4W 5555 k. szary
  • baza Spectral (symbol EKQD)- mówiąc potocznie „czerwień lucyfera” hehe
  • Lakier bezbarwny T4W UHS 4444 (proporcja 2:1 bez rozcieńczalnika)

Schodzi lakier bezbarwnySchodzi lakier bezbarwny
Schodzi lakier bezbarwny

Lakierowanie dachu Peugeot 207
Lakierowanie dachu Peugeot 207Lakierowanie dachu Peugeot 207 Lakierowanie dachu Peugeot 207Lakierowanie dachu Peugeot 207

Otagowano , .Dodaj do zakładek Link.

2 odpowiedzi na „Lakierowanie dachu Peugeot 207

  1. Enroth komentarz:

    Taki sam kolorek na jaki ja robię właśnie całościówke 🙂
    Praktycznie całe auto również musiałem szlifować do podkładu oprócz zderzaka i jednych drzwi. Tylko, że u mnie klar nie chciał schodzić aż tak ładnie jak u Ciebie a i tak bałem się zostawić więc darłem do pewnego podłoża. niezliczone godziny szlifowania.
    Z czego wynika takie odchodzenie klaru? przesuszona baza czy może złe temperatury natrysku… ciągle mnie nurtuje to jak można aż tak „spiepszyć”

  2. maciomab stg komentarz:

    trudno jednoznacznie powiedzieć, może badziewiacki klar jak również „martwa” baza np. niro zamiast rozcieńczalnika bazowego(piorunem wysycha na knupel)- więcej przyczyn nie widzę.

Dodaj komentarz