Witam, chciałbym się pochwalić swoją ostatnią pracą;) Golf IV w którym błotniki już trzeba było wymienić ponieważ rdza je zjadła, zostały wymienione na nowe, chodź nowe były dość pogięte i powgniatane… jednak dałem radę;)
Całość była zmatowana papierem 240 na szlifierce oscylacyjnej oraz cały przód ( zderzak, maska i dwa błotniki) poszły w podkład akrylowy.
Błotniki jak widać na zdjęciach były zabezpieczone środkiem do konserwacji BOLL’a.
Po wyschnięciu podkładu całość obleciałem papierem p500 -p800 na mokro. Błotniki cieniowałem z drzwiami, które zostały zmatowane p2000 na mokro.
Baza metaliczna pokryła całość w 3 warstwach, pierwsza kontaktowa i dwie pełne cień na drzwiach gubiony w poprzek by nie było widać przejścia. Lakier bezbarwny Novol ultra dał piękny połysk i wykończył całość;)
Na drugi dzień pod wieczór, spolerowałem elementy lakierowane pastą polerską Farecla G3 z odrobiną wody. Proszę was o opinię oraz wszelkie pytania dotyczące naprawy krytyka mile widziany w końcu człowiek uczy się całe życie;) Pozdrawiam Pana Krzysztofa, oraz wszystkich użytkowników strony;)
Kiedyś używałem lakieru ultrala. Lejesz go na 1.5 warstwy? Przeszedłem na app i jestem zadowolony. Pewniejsza ręka i lepszy efekt po app. Nie trzeba przecież mieć wszystkiego z Novola 😀 Ale oczywiście nadal przemawia cena :/
Wylane były dwie pełne warstwy z dość dużą ilością rozpuszczalnika około 15-20% dawka odkręcona na koło 1,5 obrotu i powiem wam szczerze że trochę dużej to trwa ale lakier wylewa się bardzo fajnie 😉 cena jest tez dużym atutem bo zapłaciłem 60zł za taki zestaw z utwardzaczem a efekt był satysfakcjonujący i do dziś używam tego lakieru:)
Witaj, jak można wiedzieć skąd jesteś. Mam podobną do wykonania i potrzebuje kilku porad.
Pytaj, bardzo chętnie odpowiem i udzielę rad;) jestem z okolic Poznania.
Witaj, błotniki w komorze silnika będzie kolega malował innym razem ? 🙂
Witam, niestety nie mam zdjęć a sam też nic nie wspomniałem na ten temat, gdyż błotniki wewnątrz były po aplikacji środka do konserwacji malowane cynkiem i aluminium w sprayu;) kolor niemal się nie różnił z resztą nawet nie widać błotników od środka;) a dobrze konserwują przed korozją no i kolor pasuje.
Trochę źle się wyraziłem, szukam kogoś z okolic Zgorzelec kto ma podobna zajawke na lakierowanie, oraz miejsce chętnie bym pomógł w takich pracach aby się czegoś nauczyć, traktuje to jako hobby. Prace zawodową mam.
Witam, mam pytanko. Czy nie będzie wad lakierniczych na błotnikach zabezpieczonych środkiem do konserwacji?
popełniłeś błąd matując drzwi papierem p 2000. Powinno to być max 1500 a najlepiej włóknina szara + cif. Pod cieniowanie nie ma nic lepszego moim zdaniem 🙂
Jaki kod lakieru jest na tym golfie ?
Polecam na przyszłość zdjąć listwy ze zderzaka, ja miałem tak samo pomalowany zderzak w profesjonalnym zakładzie i niestety ze wszystkich zakamarków złazi lakier. Czy mógłbyś wkleić zdjęcia boku golfa. Chciałbym zobaczyć jak udało się cieniowanie.