Lakierowanie i rzeźbienie Chrysler PT Cruiser.

Witam. Jest to mój pierwszy i myślę, że nie ostatni wpis 🙂

Kilka dni temu przyjechał do mnie znajomy, który miał lekką kolizję. Auto było robione „na szybko” niestety (niestety ponieważ nie lubię tego typu napraw – wychodzę z założenia, które myślę że jest słuszne „albo szybko, albo dobrze” 😉

Samochód ten był już prędzej naprawiany co widać po szpachli która jest na krawędziach naprawianych elementów.

1

2

Po zeszlifowaniu i wyciągnieciu blachy zabezpieczyłem ją podkładem epoksydowym. Tak do następnego dnia auto stało i się wygrzewało. Następnie poszła szpachla Novol z pyłem aluminiowym (niestety nie posiadam zdjęcia z momentu szpachlowania). Wszystko zostało ponownie wygrzane promiennikiem.Na szpachlę poszły dwie warstwy podkładu epoksydowego NOVOL PROTECT 360 następnie podkład akrylowy.

4 (1) 4 (2)

Podkład potraktowałem papierem wodnym p800, 1500. Następnie poszedł akryl.

Tak wygląda auto dzień po lakierowaniu przed  polerowaniem. Dla ścisłości lakierowaniem interesuję się od kilku lat. „Praktykuję” od kilku miesięcy ciągle się ucząc nowych rzeczy. Nie uczyłem się w tym kierunku. Jestem tzw samoukiem bazującym na własnych błędach oraz w większości wiedzy zaczerpniętą z wujka google oraz strony Mój Garaż. Pozdrawiam 🙂

5

Podkład epoksydowy: Novol Protect 360
Podkład akrylowy: Economy 5+1 wypełniający
Szpachla: Novol + alu

Otagowano , .Dodaj do zakładek Link.

Dodaj komentarz