Witam! Ostatnio kolega przywiózł mi błotnik który kupił w sieci i miał być w kolorze samochodu, ale jak się okazało odcień się różnił. Dodatkowo lusterko i dolna osłona lampy była podrapana, więc za jednym zamachem to zrobimy. Błotnik był w bardzo dobrym stanie, wystarczyło tylko go zmatowić papierem p 1500 na mokro i był gotowy do lakierowania. Lusterko i osłona wymagały szpachlowania żeby zakryć te grube rysy.
[ad 9]
Roboty byłoby niedużo gdyby właściciel auta nie zażyczył sobie lakierowania listw ozdobnych w kolor nadwozia. Listwy w niektórych miejscach również wymagały szpachlowania, każdą jedną zmatowiłem przed podkładem papierem p240 i nałożyłem dwie warstwy preparatu zwiększającego przyczepność, następnie poszedł na to podkład. Po wyschnięciu zmatowiłem go papierem p 800 na mokro. Przed każdym lakierowaniem używam zmywacza antysilikonowego i ściereczki antystatycznej.
Przy tej pracy miałem okazję testować lakier bezbarwny firmy APP o symbolu HS, który bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Łanie się wylewa, nie ma tendencji do spływania, a lakierowałem w dosyć niskiej temperaturze. W obróbce też bardzo przyjazny, miałem kilka wtrąceń i byłem zmuszony polerować. Efekt końcowy super.
Pozdrawiam!
[rate]
[ad 3]
Całkiem ładnie wyszło. Jakiej bazy użyłeś? Kolor dobrany z elementów czy wg kodu?
Kolor był dorabiany z drzwi sąsiadujacych z błotnikiem, bardzo dobrze dobrany odcień pomimo że to srebro nie widać różnicy po lakierowaniu
Kolor wg BMW titansilber?
tak, TITANSILBER METALLIC (354) o ile dobrze pamiętam
Na wiosnę będę walczył z tym samym lakierem. Lakierowałeś baza na 2,5 warstwy i 2 warstwy bezbarwnego?
Ten błotnik był już srebrny także ładnie kryło, dałem pierwszą warstwe kontaktową i dwie pełne wylane a bezbarwny tez dwie pełne wylane
Jakiego konkretnie lakieru bezbarwnego użyłeś z APP?
APP 2k HS Acryl Klarlack Classic 2:1
Pingback:Sico Expert 1.4 HP Opinie | Mój Garaż