Witam przedstawiam prace nad Suzuki Swift. Do lakierowania były 3 elementy + korekta lakieru właściciel bardzo dbający o swoje autko.
Oto etap prac:
A wiec, matowałem miejsca uszkodzone odpryski pęknięcia wgnotki szlifierką oscylacyjną papierem o gradacji P100
następnie nałożony podkład epoxydowy niestety nie mam tych zdjęć z przygotowywania.
Epoxyd po 24h matowałem włókniną następnie przeszedłem do szpachlowania. Nie były to głębokie uszkodzenia… Użyłem szpachli novol sofft, następnie po obróbce uszkodzenia i okolice matowałem P 240, następnie podkład epoxydowy. Na następny dzień nałożyłem podkład akrylowy pełne 2 warstwy podkład akrylowy matowałem na mokro P400 z grubsza później P800 kanty matowałem na mokro włókniną i tak były przygotowane elementy pod lakierowanie.
Etap lakierowania
Baze nakładałem 1 warstwę kontrastową, później 2 pełne. Przetarłem wszystko ściereczką antystatyczna następnie 2 pełne warstwy lakieru bezbarwnego rozcieńczony 10% chciałem uzyskać identyczną strukturę sąsiadujących elementów po lakierowaniu nadszedł czas na korektę lakieru.
Korekta lakieru, mycie auta, glinowanie, polerowanie zabezpieczanie dzięki .
Ładny efekt końcowy.
Nie za ciemno masz przy lakierowaniu?
Jakich materiałów użyłeś?
Dzięki 🙂 fakt troszke za ciemno mam ale robię pomalutku nowe pomieszczenie lakiernicze tam juz bedzie odpowiednia ilość swiatła
materiały
baza RM
bezbarwny MOBIHEL HELIOS
szpachlówka NOVOL
podkład akrylowy HS MULTI FULLER
podkład epoxydowy INTER TROTON
korekte lakieru robilem materiałami MENZERNA
jakim pistoletem lakierujesz i jakie parametry