Ducato naprawa błotnika.

Witam, jakiś czas temu trafił do mnie Fiat Ducato z rozerwanym błotnikiem.

FB_IMG_1455013458209

Po obejrzeniu uszkodzonego miejsca postanowiłem wyciąć najbardziej zdeformowaną cześć a jej miejsce wspawać reperaturkę, resztę wyklepałem i zaspawałem.

FB_IMG_1455013376508

FB_IMG_1455013384478

FB_IMG_1455013390725

Po spawaniu na miejsce naprawiane aplików podkład epoksydowy T4W w dwóch warstwach pistoletem Sico Mini 1,0 , poczekałem kilka godzin i nałożyłem szpachlówkę uniwersalną Novol

FB_IMG_1455013397276

Szpachlówkę szlifowałem P120,P180 na klocku i P240 szlifierką oscylacyjną.

Dalej podkład akrylowy Novol Protect 330 pistoletem Sico 2,0 ,jak widać tandetnie zamaskowałem miejsce podkładowane za co później musiałem odpokutować 😉

FB_IMG_1455013412938

Podkład obrabiałem P600 i P800 na mokro, okolice przejścia P1000.
Lakierowałem  również pistoletem Sico Mini 1,0 w dwóch pełnych warstwach, strefę przejścia napyliłem mocniej rozcieńczonym lakierem i rozcieńczalnikiem do cieniowania w sprayu.
Następnego dnia delikatna polerka,nowe spinki do listwy i jak nowy 🙂
Od środka celem zabezpieczenia dałem Fertan a na niego środek do profili zamkniętych T4W
Pozdrawiam FB_IMG_1455013423568FB_IMG_1455013418767

[rate]
[ad 3]

Otagowano , .Dodaj do zakładek Link.

3 odpowiedzi na „Ducato naprawa błotnika.

  1. BikoLakier komentarz:

    No i elegancko, dobra robota 😉 jakiego rozcieńczalnika do cieniowania używasz?

  2. Magik komentarz:

    fajnie 🙂 , nieźle ktoś go „porysował” hehe

Dodaj komentarz