Witam, jakiś czas temu trafił do mnie Fiat Ducato z rozerwanym błotnikiem.
Po obejrzeniu uszkodzonego miejsca postanowiłem wyciąć najbardziej zdeformowaną cześć a jej miejsce wspawać reperaturkę, resztę wyklepałem i zaspawałem.
Po spawaniu na miejsce naprawiane aplików podkład epoksydowy T4W w dwóch warstwach pistoletem Sico Mini 1,0 , poczekałem kilka godzin i nałożyłem szpachlówkę uniwersalną Novol
Szpachlówkę szlifowałem P120,P180 na klocku i P240 szlifierką oscylacyjną.
Dalej podkład akrylowy Novol Protect 330 pistoletem Sico 2,0 ,jak widać tandetnie zamaskowałem miejsce podkładowane za co później musiałem odpokutować 😉
Podkład obrabiałem P600 i P800 na mokro, okolice przejścia P1000.
Lakierowałem również pistoletem Sico Mini 1,0 w dwóch pełnych warstwach, strefę przejścia napyliłem mocniej rozcieńczonym lakierem i rozcieńczalnikiem do cieniowania w sprayu.
Następnego dnia delikatna polerka,nowe spinki do listwy i jak nowy 🙂
Od środka celem zabezpieczenia dałem Fertan a na niego środek do profili zamkniętych T4W
Pozdrawiam
[rate]
[ad 3]
No i elegancko, dobra robota 😉 jakiego rozcieńczalnika do cieniowania używasz?
Dzięki, używam rozpuszczalnika Auto Fit z Castoramy, kupiłem go przy okazji pierwszej naprawy dawno temu i jakoś nie chce sie skończyć 🙂
fajnie 🙂 , nieźle ktoś go „porysował” hehe