A więc przedstawię wam dlaczego warto rozebrać zderzak z wszystkich listew, a najbardziej tej dolnej. Po prostu czai się tam masa piachu którego nawet poprzez dokładne umycie zderzaka ( 2 razy go płukałem) nie udało mi się jego pozbyć.
U mnie po myciu i zdjęciu listwy ukazał się taki widok:
Wiem, że można oczywiście jej nie rozbierać tylko okleić tylko trzeba się liczyć z tym, że ten syf będzie wydmuchiwany podczas lakierowania. Przekonał się o tym pan Krzysztof co sam pokazywał na filmie. A żeby odczepić tą listwę wystarczyło wyciągnąć w moim przypadku 6 zszywek. Oczywiście później już na te same zszywki nie poskładamy, ale można zastąpić je małymi wkrętami i trzyma się jeszcze mocniej niż oryginał 🙂
Trudno coś dodać. Miałem taki przypadek. Lenistwo i pośpiech dał znać o sobie. Na szczęście ziarenek piasku było niewiele na dole tylnego zderzaka.